NATÚR HÍREK

Egészségmagazin

Nagyito
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Influenza oltás pro és kontra

Influenza oltás pro és kontra

 Bár a választások előtt jelentős támadást kapott az Omninvest amiatt, hogy adófizetés helyett ciprusi offshore cégen keresztül kimentik az állami megrendelésekből keletkező pénzeiket az országból, mára ez elcsitulni látszik és a Világgazdaság csupán tényszerűen közli mai cikkében a hírt, miszerint ismét több milliárd forint értékben rendeltek tőlük vakcinát, amit a cég már el is kezdett kiszállítani a megfelelő helyekre.

A cég képviselője azzal nyugtatja a lakosságot, hogy WHO ajánlás alapján állították össze a mostani oltásturmixot, amibe a H1N1 is belekerült, de ez ma már senkit nem vígasztal, miután a Egészségügyi Világsze...
Bővebben...
Tudósok igazolták, hogy a sugárzás mellrákot okoz (jé, tényleg?)

Tudósok igazolták, hogy a sugárzás mellrákot okoz (jé, tényleg?)

 Azok a lányok, akik évente részt vesznek mammográfia szűrésen nagyobb valószínűséggel kaptak mellrákot, mint azok, akik nem, derült ki a  New York-i Memorial...

A kalcium kiegészítés haszna vagy kára nagyobb?

A kalcium kiegészítés haszna vagy kára nagyobb?

 Egy új kutatás felvetette, hogy a rendszeres kalcium kiegészítés megnöveli a szívroham kockázatát. A British Medical Journal lapjain a közelmúltban megjelent tanul...

A k2-vitamin a kulcs a csontok egészségéért

A k2-vitamin a kulcs a csontok egészségéért

  A csont élő szövet. Alapvetően a kemény külső és a szivacsosan puha belső részéből áll. Olyannyira életben van, hogy az emberi csontváz hozzávetőlegese...

Tiszta víz vagy tea?

Tiszta víz vagy tea?

 A minap kaptam egy levelet a www.25nap.hu egyik résztvevőjétől. Azt kérdezte, hogy miért mondom azt a programot végzőknek, hogy csak és kizárólag tiszta vizet igya...

 

6 hónapra börtönbe zárták a professzort, aki meghamisította a Pfizer gyógyszerkutatási eredményeit

6 hónapra börtönbe zárták a professzort, aki meghamisította a Pfizer gyógyszerkutatási eredményeit

 12 évig folytatott hamis kutatás eredményeként kapta a büntetést az aneszteziológia professzor. 

Scott S Reuben, bűnösnek vallotta magát egészségügyi ellátásban elkövetett csalásban, miután rábizonyították, hogy gyógyszerészeti vállalatok megbízásából kutatási ...
Valamint:

Az E-vitamin gátolja a vérrögök kialakulását

Az E-vitamin gátolja a vérrögök kialakulását

  Amerikai kutatók szerint a megfelelő dózisban szedett E-vitamin csökkenti a nőkben az életveszélyes vérrögök kialakulásának kockázatát.

"Az adatok azt jelzik, hogy az E vitamint szedő nőknél 21 százalékkal kisebb a vérrögök kialakulásának esélye" - áll ...

Valamint:

Szexuális erőszak a kiskunhalasi pszichiátrián

Szexuális erőszak a kiskunhalasi pszichiátrián

Azon gondolkodtam, hogy vajon van e pszichiátriai besorolása annak a kényszernek, amikor valaki szexuális perverzióra kényszerít magatehetetlen embereket. Úgy gondolom, hogy ha a kávé iránti rajongásnak van, akkor ennek is lennie kell. 
A közelmúltban egy pszichiátriai intézet töb...

Valamint:

A kalcium kiegészítés haszna vagy kára nagyobb?

A kalcium kiegészítés haszna vagy kára nagyobb?

 Egy új kutatás felvetette, hogy a rendszeres kalcium kiegészítés megnöveli a szívroham kockázatát. A British Medical Journal lapjain a közelmúltban megjelent tanulmány egyértelműen kimutatta, hogy a kalcium kapszulákat fogyasztók között sokkal gyakoribb volt a kardiovaszkulá...

Valamint:

EGCG - természetes megoldás a testsúlyproblémára

EGCG - természetes megoldás a testsúlyproblémára

 A németországi Beiersdorf AG kutatói a közelmúltban publikáltak egy tanulmányt, ami egy új, természetes módját jelentheti a fogyókúrának és a felesleges zsíroktól való megszabadulásnak.  Ez egy meglehetősen fontos hír, és nem csupán azoknak, akik a télen felszedett...

Valamint:

Édesgyökér

Édesgyökér

 Az édesgyökérről a legtöbbünknek a medvecukor jut az eszébe. Pedig a medvecukor-rudacskákat ma már nem is édesgyökérrel, hanem ánizzsal szokás ízesíteni. Európában, ahol az édesgyökér gyakoribb, az édesgyökér-cukorkák tényleg édesgyökérből készülnek. Az Egyesül...

Valamint:

Natúr Hírek mai tippje

 Úgy érzi, elkapta az influenza? Ami azonnal segít: Vegyen be 4000mg C-vitamint, szopogasson el egy zinc rágótablettát és vegyen be 20000NE D-vitamint valamint ha tud szerezni áfonya vagy astragalus kivonatot.

Azonnal feküdjön le és aludjon amennyit bír (akár 10-12 órát). Ez így együtt segít az időben felismert influenzát kezelni és megúszni a komolyabb tüneteket.

Fontos hírek

 

Nők, akik sosem betegek

Egyetlen tüsszentés nélkül vészelik át a hideg hónapokat. Baktériumoktól hemzse...

 

Immunerősítés természetesen

A brokkoli már jól ismert a táplálkozás-tudományban előnyös élettani tulajdons...

 

Osteoarthritis

Az Osteoarthritis ( Magyarországon általában arthrosisnak nevezzük;  gyulladásos íz...

 

Rákgyógyítás lignannal

Derült égből villámcsapásként ért a Health Sciences Institute legutóbbi levele. Je...

 

Méz vagy Robitussin?

Kutatók állítása alapján a természetes virágméz hatékonyabban csökkenti a gyerme...

 

Melatonin - az öregedés lassító

A Science Daily cikke tájékoztat spanyol orvosok eredményéről, amiből kiderül, hog...

 

Reflux kezelés

A GERD-ről akkor beszélünk, amikor az alsó, a nyelőcsőt záró izom mellett a gyomor...

Heti Hírlevél

Natúr Hírek



Ön hogy járt az influenzával?
 

Hányan vagyuk itt?

Jelenleg 28 vendég olvas minket