NATÚR HÍREK

Egészségmagazin

Nagyito
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Címlap Terápiák

Terápiák

Rák

Tudósok igazolták, hogy a sugárzás mellrákot okoz (jé, tényleg?)

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Tudósok igazolták, hogy a sugárzás mellrákot okoz (jé, tényleg?)

 Azok a lányok, akik évente részt vesznek mammográfia szűrésen nagyobb valószínűséggel kaptak mellrákot, mint azok, akik nem, derült ki a  New York-i Memorial Sloan-Kettering Rákközpont munkatársai által írt cikkből. A publikáció a közelmúltban jelent meg az Annals of Internal Medicine című szaklapban.

Azt írják: "A serdülőkor előtt kezelt nők esetében nem volt alacsonyabb a kockázat mint azoknál, akiket a kamaszkor után kezeltek, ahogy korábbi tanulmányok javasolták."

A kutatók gyermekkori rák miatt kezelt betegekkel kapcsolatos dokumentációkat vizsgáltak csupán és óva intenek attól, hogy egészséges populációra is egy az egyben érvényesnek vegyük az eredményeket. Szerintük további vizsgálatra és elemzésre lenne szükség annak kiderítésére, hogy csupán a rákot túlélő fiatalokra hat negatívan a mellüket érő gyakori sugárterhelés, vagy a még egészséges nőkben is maga a szűrővizsgálat váltja ki a mellrákot az esetek jelentős részében.

Bővebben...
 
Csontritkulás

A kalcium kiegészítés haszna vagy kára nagyobb?

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
A kalcium kiegészítés haszna vagy kára nagyobb?

 Egy új kutatás felvetette, hogy a rendszeres kalcium kiegészítés megnöveli a szívroham kockázatát. A British Medical Journal lapjain a közelmúltban megjelent tanulmány egyértelműen kimutatta, hogy a kalcium kapszulákat fogyasztók között sokkal gyakoribb volt a kardiovaszkulá...

Bővebben...
Csontritkulás

A k2-vitamin a kulcs a csontok egészségéért

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
A k2-vitamin a kulcs a csontok egészségéért

  A csont élő szövet. Alapvetően a kemény külső és a szivacsosan puha belső részéből áll. Olyannyira életben van, hogy az emberi csontváz hozzávetőlegesen 7 év alatt minden sejtjében kicserélődik. Új sejtek és szövetek épülnek fel, a régiek pedig elbomlanak. Ezt ...

Bővebben...
Haj, Bőr, Köröm

Vitaminok, amik gyógyítják a hajhullást: A,B,C,D és E-vitamin

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Vitaminok, amik gyógyítják a hajhullást: A,B,C,D és E-vitamin

  Számos tápanyag ismert úgy, mint ami megakadályozza a hajhullást és segíti a haj növekedését. A hajhullást oka lehet vitaminok hiánya, de okozhatja gyógyszerek mellékhatása, stressz, fertőzések és az öregedés is. A normál étrendünk kiegészítése vitaminokkal töb...

Bővebben...
Szív

A szív és a csontok egészségéért

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
A szív és a csontok egészségéért

 A K-vitamin szinte kizárólag arról ismert, hogy az egészséges véralvadásban játszik szerepet. Ez volt az első dolog, amit a felfedezésekor megállapítottak és a nevében szereplő K betű is a nevéből származik (Koagulation - Alvadás).

Egészen az elmúlt évtizedig a gyógyász...
Megfázás, influenza

Szénanátha kezelése természetes módszerekkel

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Szénanátha kezelése természetes módszerekkel

 A tavasz és a nyár sokunk számára tüsszögéssel, csöpögő orral és könnyező szemekkel telik. Ezek a szezonális allergia legszembetűnőbb tünetei. A szénanáthának nevezett problémát a fák és a füvek virágporai hozzák elő és szépen nyomon követhető, hogy az első vir...

Bővebben...
Rák

Rákkutatás: Előre vagy hátra?

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Rákkutatás: Előre vagy hátra?

 Ki profitál valójában a hivatalos rákkutatás erőfeszítéseiből? Nagyon úgy tűnik, hogy nem a betegek. Amióta átestem egy rákbetegségen, különböző nézőpontokból tanulmányozom a témát, a nyilvánosság számára elérhető forrásokból, és időnként megdöbbentő, elha...

Bővebben...
Elhízás, fogyókúra

A D-vitamin segít a fogyókúrában

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
A D-vitamin segít a fogyókúrában

A Minnesota Egyetemen végzett tanulmány szerint a túlsúllyal bajlódó embereknek segít a fogyásban, amennyiben megnövelik a vérük d-vitamin szintjét. Dr. Shalamar Sibley, a kutatást vezető orvos 38 elhízott embert vont bele a kísérletbe, ami elsősorban diétából állt. Azoknak a r...

Bővebben...
Rák

A D-vitamin duplájára növelheti a kolorektális daganat túlélési esélyét

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
A D-vitamin duplájára növelheti a kolorektális daganat túlélési esélyét

A vér magasabb átlagos D-vitamin szintje megduplázhatja a vastagbél és végbél rákos betegek túlélési esélyét, mondja egy közelmúltban a Harvardon végzett tanulmány publikációja.

Hazánkban a kolorektális rák (vastag- és végbélrák) a második leggyakoribb rosszindulatú dagana...

Bővebben...
oldal 1 / 6

Natúr Hírek mai tippje

 Kétsége van afelől, hogy a vitaminok fogyasztása jót tesz önnek vagy inkább árt velük? Olvassa el Szendi Gábor: Paleolit táplálkozás - A nyugati életmód és a civilizációs betegségek címmel megjelent könyvét.

897 különböző kutatási adatot összesít egyetlen jól megérthető könyvben, amiből Ön is eldöntheti, hogy mire van szüksége egészsége megőrzéséhez.

Fontos hírek

 

Nők, akik sosem betegek

Egyetlen tüsszentés nélkül vészelik át a hideg hónapokat. Baktériumoktól hemzse...

 

Immunerősítés természetesen

A brokkoli már jól ismert a táplálkozás-tudományban előnyös élettani tulajdons...

 

Osteoarthritis

Az Osteoarthritis ( Magyarországon általában arthrosisnak nevezzük;  gyulladásos íz...

 

Rákgyógyítás lignannal

Derült égből villámcsapásként ért a Health Sciences Institute legutóbbi levele. Je...

 

Méz vagy Robitussin?

Kutatók állítása alapján a természetes virágméz hatékonyabban csökkenti a gyerme...

 

Melatonin - az öregedés lassító

A Science Daily cikke tájékoztat spanyol orvosok eredményéről, amiből kiderül, hog...

 

Reflux kezelés

A GERD-ről akkor beszélünk, amikor az alsó, a nyelőcsőt záró izom mellett a gyomor...

Heti Hírlevél

Natúr Hírek



Hányan vagyuk itt?

Jelenleg 82 vendég olvas minket