Egy új kutatás felvetette, hogy a rendszeres kalcium kiegészítés megnöveli a szívroham kockázatát. A British Medical Journal lapjain a közelmúltban megjelent tanulmány egyértelműen kimutatta, hogy a kalcium kapszulákat fogyasztók között sokkal gyakoribb volt a kardiovaszkuláris esemény, mint a combnyaktörés, aminek megakadályozására szedték.



Vitamin ABC






