Amerikai kutatók szerint a megfelelő dózisban szedett E-vitamin csökkenti a nőkben az életveszélyes vérrögök kialakulásának kockázatát.
"Az adatok azt jelzik, hogy az E vitamint szedő nőknél 21 százalékkal kisebb a vérrögök kialakulásának esélye" - áll az Amerikai szív Szövetség nyilatkozatában. A szakmai szervezet legújabb kutatási eredményeit saját lapjában, a Circulation című folyóiratban tette közzé. Az Amerikai Szív Szövetség általában nem ajánlja az antioxidáns vitaminok, például az E vitamin, szedését a szív és érrendszeri betegségek - mint pl. a vérrögképződés - megelőzése.




Kipréselték az agyamat. A maradékot elszállították 3000km-re. Ott felhígították, adtak hozzá pár kiegészítőt, beletöltötték egy szögletes kartondobozba, és még mindig 100%-os maradt. Tényleg, miért lehet egy dobozos sárga folyadék ezek után is 100%-os? Legalább legyen 99%-o...
