NATÚR HÍREK

Egészségmagazin

Nagyito
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Címlap Vitamin ABC F-vitamin

Omega-3 olaj

Omega-3 olaj

A gyermekek IQ-ja emelhető elegendő mennyiségű DHA fogyasztásával

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
A gyermekek IQ-ja emelhető elegendő mennyiségű DHA fogyasztásával

 Amennyiben egy eszes gyermeket vagy unokát szeretne, adjon neki bőségesen az agy tápanyagaiból. A gyermeke agyának kifejlődése nagymértékben függ néhány létfontosságú tápanyag bőséges fogyasztásától. Azok a gyerekek, akik viszont nem fogyasztanak elegendő mennyiségben ezekből, kisebb agykapacitást érnek el, alacsonyabb intelligencia hányadossal rendelkeznek (IQ) és kommunikációs valamint nyelvi képességekben is alul maradnak jól táplált társaikhoz képest.

Ez derül ki abból az átfogó kutatásból, amit Jake Najman professzor vezetésével végeztek a Queenslandi egyetemen. 

Az agy összetevői

Az emberi agy nagyrészt, mintegy hatvan százalékban zsírból áll, amennyiben a vizet nem számítjuk. A kutatók abból a feltételezésből indultak ki, hogy a zsírnak kulcsszerepe van az agy kifejlődésében is. A kutatás célja egy omega-3 zsírsav, név szerint a DHA (dokozahexán sav) volt. Ez teszi ki az agyunk 25-35%-át valamint a szem retinájának 50-60%-át, aminek a látásélesség szempontjából van jelentősége.

Bővebben...
 
Omega-3 olaj

Omega-3 hatása a bébik agyának és látásának fejlődésére

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Omega-3 hatása a bébik agyának és látásának fejlődésére

Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) megerősítette, hogy az omega-3 zsírsavak, név szerint a DHA (dokozahexaénsav) és az ALA (alfa linolsav) hasznos lehet az újszülöttek szemének és kognitív funkcióinak kifejlődése szempontjából. Ez év márciusában ugyanez a hivatal...

Omega-3 olaj

Prosztatarák ellen egyen halat

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Prosztatarák ellen egyen halat

Nagyobb mennyiségű omega-3 zsírsav fogyasztása megvédi a férfiakat a prosztataráktól még abban az esetben is, ha genetikailag erre hajlamosabbak, jelentette ki John S. Witte és kutatócsoportja, miután megvizsgálták 466 agresszív prosztatarákban szenvedő és 478 hasonló korú, ám e...

Bővebben...
Omega-3 olaj

Crohn betegség / omega-3 olaj

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Crohn betegség / omega-3 olaj

A hiedelmekkel ellentétben az omega-3 olaj nem hatékony a Crohn betegség kezelésében állítja egy új, nagy létszámú csoporton, hosszú időn át végzett tanulmány. " Az eredményeink felettébb fontosak, mert az alternatív gyógyászatban elterjedt a hiedelem, és széles körben aj...

Bővebben...
Omega-3 olaj

Japán férfiak szíve

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Japán férfiak szíve
Bővebben...
oldal 1 / 2

Natúr Hírek mai tippje

 Egy ünnepi vacsorát vagy ebédet szeretne megúszni felszedett kilók nélkül? Van egy dolog, ami segíthet: az evés előtt fél órával spirulina és chlorella fogyasztása minél nagyobb mennyiségben.

4-5gramm spirulina és 1-2 gramm chlorella már jól megteszi.

Nem csupán a kalóriákat blokkolja, hanem a bőséges étkezés során felszabaduló méreganyagoktól is megóvja.

Fontos hírek

 

Nők, akik sosem betegek

Egyetlen tüsszentés nélkül vészelik át a hideg hónapokat. Baktériumoktól hemzse...

 

Immunerősítés természetesen

A brokkoli már jól ismert a táplálkozás-tudományban előnyös élettani tulajdons...

 

Osteoarthritis

Az Osteoarthritis ( Magyarországon általában arthrosisnak nevezzük;  gyulladásos íz...

 

Rákgyógyítás lignannal

Derült égből villámcsapásként ért a Health Sciences Institute legutóbbi levele. Je...

 

Méz vagy Robitussin?

Kutatók állítása alapján a természetes virágméz hatékonyabban csökkenti a gyerme...

 

Melatonin - az öregedés lassító

A Science Daily cikke tájékoztat spanyol orvosok eredményéről, amiből kiderül, hog...

 

Reflux kezelés

A GERD-ről akkor beszélünk, amikor az alsó, a nyelőcsőt záró izom mellett a gyomor...

Heti Hírlevél

Natúr Hírek



Hányan vagyuk itt?

Jelenleg 90 vendég olvas minket