NATÚR HÍREK

Egészségmagazin

Nagyito
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Címlap Vitamin ABC Kalcium és magnézium

Kalcium és magnézium

Kalcium és magnézium

A kalcium kiegészítés haszna vagy kára nagyobb?

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
A kalcium kiegészítés haszna vagy kára nagyobb?

 Egy új kutatás felvetette, hogy a rendszeres kalcium kiegészítés megnöveli a szívroham kockázatát. A British Medical Journal lapjain a közelmúltban megjelent tanulmány egyértelműen kimutatta, hogy a kalcium kapszulákat fogyasztók között sokkal gyakoribb volt a kardiovaszkuláris esemény, mint a combnyaktörés, aminek megakadályozására szedték.

A kalcium készítményeket elsősorban idősek szedik a csontritkulás megakadályozására. A felírás alapját egy igen széles körben ismert adat adja, miszerint látványosan csökkenti a csontritkulásból származó törések számát nagyobb mennyiségű kalcium fogyasztása, de igen kevés kutatást végeztek a hosszabb távú kockázatok tekintetében.
Bővebben...
 
Kalcium és magnézium

Ön mivel issza a kávéját?

IWIW megosztásStartlap kedvenchezGoogle könyvjelzőTwitterFacebook
Ön mivel issza a kávéját?

A koffeinfogyasztás rövid távon megnöveli a kalcium és a magnézium vizelettel történő kiválasztását, és ezzel hiányt okoz ebből a két tápanyagból. Az egyelőre nem ismert, hogy 24 órán túl is hozzájárul e a koffein fogyasztás ezen létfontosságú tápanyagok kiválasztásának kóros megnövekedéséhez. Az pedig további kutatások témája lehet, hogy a vese visszatartási képessége elegendő e a nap folyamán az egyszeri koffein hatására megnövekedett kiürülés kompenzálására.

Bővebben...

Natúr Hírek mai tippje

Még ha a legjobb ételeket fogyasztja és a legjobb tápanyagok keringenek vérében, táplálva az agysejtjeit, akkor is szükséges a agy edzése, hasonlóan, mint a test izmainak az edzés. A legjobb módszer a tanulás.

Tanuljon valami újat. Iratkozzon be egy nyelvtanfolyamra, vegyen egy tankönyvet és sajátítsa el a horgolás alapjait, vagy bármit, aminek hasznát látja. A lényeg a mindennapos tanulásban van életünk végéig.

Fontos hírek

 

Nők, akik sosem betegek

Egyetlen tüsszentés nélkül vészelik át a hideg hónapokat. Baktériumoktól hemzse...

 

Immunerősítés természetesen

A brokkoli már jól ismert a táplálkozás-tudományban előnyös élettani tulajdons...

 

Osteoarthritis

Az Osteoarthritis ( Magyarországon általában arthrosisnak nevezzük;  gyulladásos íz...

 

Rákgyógyítás lignannal

Derült égből villámcsapásként ért a Health Sciences Institute legutóbbi levele. Je...

 

Méz vagy Robitussin?

Kutatók állítása alapján a természetes virágméz hatékonyabban csökkenti a gyerme...

 

Melatonin - az öregedés lassító

A Science Daily cikke tájékoztat spanyol orvosok eredményéről, amiből kiderül, hog...

 

Reflux kezelés

A GERD-ről akkor beszélünk, amikor az alsó, a nyelőcsőt záró izom mellett a gyomor...

Heti Hírlevél

Natúr Hírek