Tippek a zavartalan utazáshoz

Sokszor érzi, hogy hányingere van egy-egy utazás alkalmával? Netán még szédül is? A jó hír, hogy ez megelőzhető vagy minimális szintre csökkenthető, ami azért is jó hír, mert így sokkal kellemesebb tud lenni az utazás és nem fáradtan és leverten érkezünk meg az úticélhoz.

Íme néhány termék, amely elősegíti az idegek nyugtatását és a gyomor megfelelő működését:

Gyömbér

Egy vizsgálatban azt találták, hogy egy gramm gyömbér nagyon hatékony a gyomor nyugtatásában. Aki gyomorproblémákkal, savtúltengéssel küzd, minden nap fogyasszon belőle, hatása szinte azonnal érezhető.

Magnézium

Stressz helyzetben a szervezet több magnéziumot használ fel. 500 mg magnézium segítség lehet a stressz leküzdésében. Elegendő magnézium nélkül az izmok megfeszülnek, a vérnyomás emelkedik és a szívizom is görcsbe rándulhat.

Borsmenta

A borsmenta megnyugtatja az ideges gyomrot. A borsmenta teát, a borsmenta olaj kapszulát is gyakran a gyomor nyugtatására alkalmazzák.

B6-vitamin

Az idegsejt és a hámszövet működését szabályozza. Ha hasmenés és hányinger is kíséri az utazást, akkor szerezzünk be B6-vitamint a kellemetlenségek csökkentésére.

Ha egyiket sem vitte magával, akkor érdemes többször megállni és kiszállni a friss levegőre picit. Mossa meg arcát egy benzinkúton és nézzen a távolba egy kis ideig. Ne fogyasszon cukros italokat, helyette inkább válasszon friss, szűrt vizet.

Kellemes kikapcsolódást!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

scroll to top